Kære medlemmer af Filmklubben Thy

Det er stadig ikke muligt at afholde generalforsamling i vores filmklub, og i lyset af de seneste udmeldinger fra Statens Serum Institut skal vi holde afstand i temmelig lang tid endnu, hvor længe er dog uvist. Det betyder, at vi som bestyrelse ikke kan tage ansvaret for at fylde en biografsal med folk, hvoraf mange er i risikogruppen. Måske får biograferne slet ikke lov til at åbne før næste år – hvem ved?

I bestyrelsen er vi enige om, at vi må aflyse sæson 2020-21. Vi er naturligvis kede af, at vi ikke som vanligt kan samles for i fællesskab at se gode film, men covid-19 har gjort det umuligt.

Vi udsætter generalforsamlingen til medio april 2021 – og håber så sandelig, at verden på det tidspunkt vil være ved at blive nogenlunde normal igen.

Vi vil sende yderligere information ud, når vi kan fastsætte datoen for generalforsamlingen – og håber på, at vi alle kan mødes i efteråret 2021.

På bestyrelsens vegne, Gunner Roed